1. Što je to Program vjernosti?
Program vjernosti je inicijativa platforme dobartek.hr koja nagrađuje svoje stalne poslovne korisnike u sklopu usluge dobartek.hr/na-poslu, ali i one koji će to tek postati. Prilikom svake poslovne narudžbe korisnici prikupljaju bodove koje mogu zamijeniti za pogodnosti odabranih partnera. Sudjelovanje je automatski dostupno svim poslovnim korisnicima, neovisno o tvrtki u kojoj rade ili modelu plaćanja usluge (na trošak tvrtke ili svatko za sebe).
2. Koje vrste usluga i proizvoda su dostupne u Programu vjernosti?
Program vjernosti nudi širok spektar usluga i proizvoda naših partnera koji pridonose poboljšanju wellbeinga zaposlenika, kako u poslovnom tako i u privatnom aspektu. To uključuje:
- Edukacije
- Fizičke aktivnosti
- Nutricionističke usluge
- Usluge za poboljšanje mentalnog zdravlja
- Proizvode i različite dodatke prehrani
3. Kako se prikupljaju i koriste bodovi u Programu vjernosti?
Za svaki potrošeni euro dobiju se 2 boda. U slučaju decimalnih vrijednosti, koristi se samo cijeli broj zaokruživanjem na manji broj (npr. 6,80 eura = 13 bodova). Prikupljene bodove možete zamijeniti za različite pogodnosti dostupne unutar Programa vjernosti, potrebno je samo odabrati željenu ponudu i kliknuti “Preuzmi”. Naša će vas korisnička podrška u najkraćem mogućem roku kontaktirati mailom sa svim detaljima važnim za preuzimanje nagrade.
4. Mogu li prenijeti svoje bodove na drugog korisnika?
Bodovi prikupljeni unutar Programa vjernosti nisu prenosivi i mogu ih koristiti samo registrirani korisnici koji su bodove prikupili. U dogovoru s partnerom možete nagradu namijeniti drugoj osobi.
Imate još pitanja?
Za sva dodatna pitanja ili pomoć u vezi Programa vjernosti, možete se obratiti našoj korisničkoj službi putem e-maila na podrska@dobartek.hr. Naš tim je tu da vam pomogne i osigura najbolje moguće iskustvo. Radujemo se vašem javljanju!